Vasárnapi tekerésünk a Pilisben

Résztvevők: Szabi, Én

Szombaton átmentem Dzsoki Júingba. Olajat találtam. Csak az volt a bibibi, hogy a telómból folydogált. Így Vasárnap merev villával rodeóztam a Pilisben. Nem is olyan vészes. Csak jobban kell mareszolni a kormányt.:)

Pomázig szaggatuk az aszfaltot Szabival, majd 20%-os meredek utcákon feltekertünk a Mese hegyre. Picit el is tévedtünk. Itt egy emberke lebeszélt a legurulásról, és ajánlott egy kerülő utat. Hát azon is kapaszkodtam a fékbe. Meredek volt.

Jó tanítványok vagyunk,mert már Zaki nélkül is tudunk olyan utat találni, ahol bringát kell cipelni. Pomázról a zöld háromszög jelzés remek ciklokrossz pálya. Tekerni nem lehet, viszont állandóan kidőlt fatörzseken kell átugrálni. A meredeken azért betéptem a láncot a racsni mögé, de annyira, hogy Szabival közösen tudtuk csak kiszabadítani.

Lajos forráshoz legurultunk, pedig nem is akartunk, picit megint eltévedtünk. De a Beacról és a Duna maratonról ismert utakon szépen feltaláltunk Dobkövire. Matyi büfé -zsíroskenyér. Isteni volt.

Pilis tető-szuper gurulás. Lehet, hogy nem is kell teló? De azért jól jött volna.
Találkoztunk ZED-del és Kökény Zsoltival. Majd megint picit eltévedtünk. Így a szurdokvölgyet jól kikerültük. Kéken jöttünk haza St.keresztről.

100 kili lett a vége. Kellemes fáradtság és farkaséhség uralkodott el rajtam otthon.
Húú de jó volt.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések