Bringával a pécsi évfolyamtalira

15 éves évfolyamtalink volt, nem akartam veszni hagyni a hvg-ét bicaj szempontból. Így levonatoztam Dunaújvárosba, onnan tekertem le Pécsre. (150 km) Sikerült a Cornix fiataljaival egy picit meccselgetni fel Remeterétre a Mecsekben. Ők győztek, de nem sokkal.:)

Visszafelé már "lustálkodtam" csak Siófokig jöttem bringával. A Pécs-Siófok útvonal (120 km) volt. Összefutottam az úton egy triatlonos sráccal, így volt társaságom is. Onnan vonat. Gazdagabb lettem 300 km-rel és két pecsenyepiros karral.:) Szuper volt sokszor 30 fölötti tempóban suhanni. 5 bárra fújt gumikkal lehet száguldani.:) De azért a monti a király. A mecsek gyönyörű.

A 16-17 éves Mali Cro Mo montimmal mentem ami 1.3-as 5 bárra fújt slick gumikon remekül suhant. Ezt a bicajt anno pont a fősuli alatt vettem a "nyárimelós" pénzecskéből. Ez volt az első komoly gépem. Még mindig remekül műkszik.
Származási hely: Bringázás Pécsre

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések