Buda Maraton

Annyira jót bandáztunk rajt előtt hogy se bemelegítés se víz a kulacsban. Így Danival beálltunk Böbe mögé a sokadik sorba. A rajt utáni sprint nagyon nem esett jól. Danival küzdöttünk a nagy emberfolyamban. Szerencsére sikerült a tolós részeken úgy navigálni, hogy tudtam tekerni.

Pályát imádtam. 95 %-át ismerem. De nem szoktam ilyen kombinációban tekerni rajta. tetszett nagyon. Terv szerint történt a verseny: Hédit üldözöm és Femina elől menekülök. 50%-ban így is lett. Hédit nem láttam csak a célban. 2. lett nagy gratula jól kente neki.

A lejtőzésnél jól elkaptam a fonalat, így Feminát is sikerült viszonylag korán utolérni és lehagyni. Aztán valahogy utolért a téglagyárin felfelé, szívósan ott lihegett a nyakamban. Nem esett jól a tempó. Elbénáztam egy követ, így elém került. Virágos nyereg előtt visszaelőztem és jól elléptem tőle a lejtőn. Az 1 kör simán teljesítve (165ös AVHr). Ez nagyon magas 155 szokott lenni. Visszább vettem mert sejtettem, hogy gondok lesznek.

10 perc múlva a hangárok felett visszaelőzött. Rendes tempót ment mert jól leszakadtam. Na mondom ez így nem lesz jó. Bekapcsoltam a vakmerő üzemmódot magamon. És még jobban eresztettem a lejtőkön.

Virágos nyerégnél 2 remek pillanatom volt. Elöször Katicka jött velem szembe vigyorogva. Na ez feldobta a napom. Pár pillanat múlva Kati és a csöppségek buzdították Ködmön bácsit. Nagyon jól eset

Még egy esés is belefért a krosszpályán. Pumpámat letörtem, térdemet levertem, és a legnagyobb tragédia hogy a Kona felsőcsövéről csúnyán legyaláztam a festéket. Máskor ez visszavetett volna. De most menni kellett.:) Kormány is picit elferdült de ezt menet közben vettem észre. nem akartam szerelni, így mentem végig.

Kocsis Sanyit megláttam magam előtt. Master 2-es, így muszáj volt leelőzni.:) És még egy ránézésre M2-es versenyzőt. Na innentől kezdve ők is üldöztek. Mint a Túron végig szökésben voltam. Dhs kis srácok azért fulfészben meg védőcuccban az utolsó emelkedőn felfelé tekerve lenyomtak. Volt 1 jó napjuk nekik is.

Terv teljesítve M2-ben az első 15 ben végezni. 12. lettem 48ból. A végén 162 lett az AVHR. Ilyen magas sosem volt még. Második körben a porban kezdtem el köhécselni, addig okés volt a tüdőm.

A pajtikákkal remek volt dzsemborizás a célban . Danival betoltunk egy finom kenyérlángost, majd szépen hazagurigáztunk.

itthon vettem észre, hogy :
- A 0km-es első gumiról leszakadt 10 fog Dáv a Fast Fred gumit jól lefikázta 5 éve a topikban. Most tettem fel. Igaza volt.:)
- alig forog el a kerék. a tárcsa beleér a fékbe

Szuper nap volt. A borfesztiválon sikerült jelentős mennyiségű antioxidánst este elfogyasztani. Köszi a szurkolást nagyon jól esett!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések