T100 futónéző

Sanka:
"Na írok akkor én, mert Ködmön tuti alszik, Kati főz, Katic pedig meghívót oszt.. :)
A Rácz-lakon egész sokan összegyűltünk . 2 Kati, Krilin, Pisztácia, Bösztöri Peti, Ködmön és Sanka vágott neki az aszfalt körnek. A Duna-part felől mentünk, ennek szentendrei része nekem tök új volt sose tekertem még rajta. Dömörkapu felé mentünk, majd Dobogókőt céloztuk meg. A tempó vátozatos volt részünkről, egyedül Krilin betonozta be a pulzusát és a lábfordulatát fix értékre.

Fent volt a T100 frissítője, a futók folyamatosan jöttek. Végszóra Döme is előkerült.
Ekkor kezdett el cseperegni az eső, de még nem volt vészes. Azért picit fáztam, mert picit alulöltöztem (reggel egyébként nem fáztam egyáltalán). Lefelé így egy kicsit odaléptem neki, bocsi érte. A sort bevárva Krilinnek búcsút intettünk, s a pizzakommandó támadását gyomortelítéssel hárítottuk el, majd az epres vaniliapudinggal is vadul megküzdöttünk :)

Sajnos ekkor már alaposan rázendített az eső esni - sose hagyom abba módon - így hazáig áztunk Ködmönnel. De megérte."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések