3M avagy a Másnapos Mátra Maraton

Új formáját próbáltam ki a maratonozásnak 3 az 1-ben jelleggel. Szombat este a kemping éttremében egy motoros bandának tartott egy fergeteges koncertet a KMK együttes. Ugyanekkor Laci csapattársunk 50. szülinapját tartotta. Ha a kettőt összekapcsoljátok akkor abból sejthető hogy igen jól éreztük magunkat.

Mivel kint ültünk le, a hűvös időjárás miatt sok védőitalt gurítottunk le. Alvás előtt randalíroztunk még picit a sárga vityillóink közt. A szörcsögő tüdőm hangjaira a csapattársak hamar álomba szenderültek bár ekkor a vekker már közelített a 2 órához. 1/2 7kor Zsolti már motoszkált így jól kialudtuk magunkat.

Itt átadom a szót illetve a billentyűzetet Daninak:

"Ködmön idén is adta a tavalyi formáját. Sokáig kerestünk defektes belsőt, de sajnos nem találtunk, viszont így sem kellett szomorkodnunk, idén a gyógyszereit nem találta, ezek keresése közben hasonlóan jól szórakozhattunk, mint a tavalyi defektjavításon.

Ködmön ezen felül a kutyaharapást szőrével opciót választotta reggel és az előző napi nagy adag Zsolti féle "Mátrai fűszeres" (jól megsózott és borsozott muskotályos bor) után egy Jagerrel nyitott be a kávé mellé :). Ködmön nagyon szarul nézett ki, csodálom, hogy ilyen állapotban egyáltalán nekivágott a versenynek és be is fejezte tisztességgel.

És akkor a versenyről:

A rajtba Balázzsal és Ködmönnel álltunk be sorozatban másodszor időben!!! Fejlődünk gyerekek, lehet egyszer még melegíteni is fogunk. Jól átbeszéltük kiket (természetesen lányokat) kell utolérnünk, majd tartani velük a tempót. A 3 polar besztrájkolt, így azokkal nem volt gondunk. A rajt után Balázzsal próbáltuk Ködmönt utolérni, aki szokásához híven rutinosan tör előre a tömegben. Az Adventure parkból kiérve hamar megfogtuk, pihentünk egy kicsit rajta, de nem tudott haladni, ezért elléptünk tőle.
Mindketten 175-ös pulzusra beállva egymását váltogatva mentünk fel Katira. Próbáltuk húzni picit, hogy haladni tudjon, de valahogy nem sikerült összehangolni vagy gyorsabban vagy lassabban mentünk, így inkább tovább haladtunk előre."

Nem esett jól a tempó, ezért folyamatosan visszalassultam kirándulós sebességre. Sosemlátott közegben száguldottam: Tornacipős, lobogó gatyás srácok téptek el mellettem. Szórakoztató volt. Az is belfért a mai napba hogy egy defektelt srácnak segítettem a kerékszerelésnél.

Minden frissítőponton akkurátusan pusztítottam. Nem nagyon szoktam megállni, de most bepótoltam az egész évet. Joe 2.0-val is így találkoztam. A verseny utsó harmadában 1ütt mentünk. Nagy köszönet illeti, hogy időnként bevárt, fogta a szelet és segített a célig. Végül kézfogásos befutót tartottunk.

Időm az felejthető, legalább 100 hellyel hátrább végeztem mint szoktam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések