Balaton - pancsi+monti+bortúra

Mi a balcsin töltöttük a 3 napot. Szerencsére a vízparti kempingben ahol laktunk agyagos volt a strand, ezért átbringáztunk más helyekre. Így nem csak pihizés volt a program. :)

Szombati bringatúrán a szigligeti vár megtekintése után leváltam a csapatról. Ők strandolni mentek én "élvezetből" feltekertem egy borzasztómeredek ösvényen.
A keszthelyi hg nagy kedvencem, de térkép hiányában improvizáltam. Mentem amerre kedvem tartotta. Nagyon rég tekertem 1edül, így élveztem a szabadságot.
A fenyőerdős élvezkedés után gyümölcsnapot tartottam: lelegeltem egy szedermezőt.

Párszor eltévedtem, de ez is relatív, mert nem tudtam hol vagyok és hová akarok menni. Végül az indiánoktól eltanult módon megnéztem merről süt a nap. Ebből jól kikövetkeztettem hogy merre lehet észak. Sikerült egy dél felé tartó ösvényt találni és leszáguldottam a Balatonhoz. Megmenekültem. :)

Strandolás annyira tetszett, hogy jó sokáig maradtunk. Melegebb volt a balcsi, mint a levegő ezért nehezen akarózott kimászni a vízből. Hazáig országuti időfutamot tartottunk. Hatalmas motivációt adott az, hogy sötétedett, de nem volt lámpánk.

Sietnünk kellett tovább, mert este Dolly Roll koncert volt a faluban. Ezt a zenei élményt nem hagyhattuk ki. Sajna utunk pincék sora mellett vezetett, ahová be kellett térnünk. Nagyobb mennyiségű antioxidáns bevitele után nagyon tetszett a koncert.
Hajnal 4-re már ágyba is kerültünk.

A vasárnapi bringatúra érdeklődés hiányában elmaradt. Valahogy nehezen ment az ébredés. Azért átgurultunk a strandra.
Az egész napos semmittevést egyedül a "Nagy kérdés" körüli filozofálgatás szakította meg: Hot-dogot egyek vagy hamburgert?

Másnaposan egész jó dolog az egész napos semmittevős strandolás. De hosszabb távon nem bírnám elviselni. :)

Este a káli medence hangulatos kis falvain keresztül hazarepesztettünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések