Garda Maraton és Bike fesztivál

Kutya nehéz egy verseny volt a Garda Maraton. Legalábbis nekem. Teljesen más, mint egy hazai verseny. De ezért is mentünk oda.:) De ezermillió élménnyel/tapasztalattal lettünk gazdagabbak.

Ádámmal reménykedtünk, hogy sikerül elérni az időkaput és végig tudunk menni a hosszú távon. Most nem sikerült. Legalább lesz miért visszamenni jövőre.:) Sajna ez olyan kapu volt, hogy az első áthaladó idejéhez hozzáadtak 1,5 órát. Aki ezalatt odaért az továbbmehetett, aki nem azt már csak a középtávra küldték. :(

A bringám be akartam vágni az árokba, amikor már vagy háromszor azt hittem vége a hosszú mászásnak. :)) Annyira lefárasztott a sok tekerés felfelé, hogy 3 napja azon meditálok milyen volt a csúcson. Egyszerűen nem emlékszem rá. A kb. 5 órás versenyből legalább 2 óra "kiesett". A többiek csak mesélték milyen volt a pálya a 2. itatópont után. Egy napi relaxáció után végre kezdett derengeni hogy miről beszéltek.:)) Öregszem? :)))

A gyilkos lefeléket, míg élek nem felejtem le. Bevallom féltem. Akkora adrenalin bomba volt, amihez 10 láda Extasy tablettát kéne benyomni. :)) Nem előzgettem úgy, mint a Mátrában - biztonsági csorgás volt lefelé. Azért rettenetesen élveztem.

Nehéz volt-e a terep?
Nekem nagyon. A felfelék hosszúak és nagyon meredekek. Szintben kb. 2 km-t mentünk.
Felküzdöttük magunkat valami csúcsra aztán tűz lefelé, hogy mászhassunk megint. Az agyam ledobta a láncot. Toltam a bringát, mert egyszerűen nem bírtam tekerni felfelé. Kicsit hisztiztem magamnak, de visszaültem és tekertem tovább. Lefelé meg kapaszkodtam a kormányba. Vártam a szebb jövőt.:))
3 féle úton gurigáztunk lefelé: Murvás sodróköves, sziklás görgetegköves, földút emberfejnyi kövekkel és nagy huplikkal.

Ja az elején mentünk szintben is. KB 6 km hosszan. Országúton bolyban 40-nel az első hegyig.:))

Sikerült sebességi rekordot dönteni: 74 km/h aszfalton.
Életmentők voltak a Ricsi fékpofák. Ennek ellenére majdnem kifékeztem egy bírót a pályáról a kanyarban. :)) Annyira felgyorsult a bringa, hogy satufékezéskor nem mertem kanyarodni, mert borulok egy nagyot. Szépen mentem egyenesen csikorgott a gumi, Ő integetett ezerrel, a narancssárga zászlójával és az utolsó pillanatban a padkán annyira lelassultam hogy bírtam kanyarodni. Ő addigra elugrott. Izgalmas eset volt. Sosem felejtem el. Adrenalin az egekben.

Ádámmal Megbeszéltük, hogy együtt megyünk, de elkapott a harci hév és eltekertem az elején. Ezért az utolsó frissítőnél bevártam. Kézenfogva futottunk be. Nagy tapsot kaptunk érte.

Ronda Grande - verseny végeredménye:
1 1524 Hollerbach, Martin (GER) Men 2:58:00
...
299 2254 Lovastyik, Adam (HUN) Men 5:21:12
300 2255 Kiss, Arpad (HUN) Men 5:21:13

Csak 2,5 órával maradtunk le Európa menőitől. Nem is olyan sok.:))

Így 346-ből 300. lettem. Ha nem állok meg akkor kb. 220. Ez nem is olyan rossz. Lesz jobb is.:))
Idén cél a hosszú táv középmezőnye. Szilvásváradon ez kb. 7 órányi tekerést jelent. Durva lesz. :)))
Totya, Oli, Beteg által sikerült belecsöppeni a profik világába, így mi is tervszerűen ettünk, ittunk, aludtunk. Nem volt semmi kilengés. Tömtük a tésztát, a szénhidrátot egyfolytában. 10 kor lámpaoltás 6-kor kelés.

A sportkiállításon sokkal tutibb hostess csajszik voltak itthon, mint kint. A versenyző germán hobbista csajok nagyon izomgombócok. Olyan combjuk van, amilyet én kívánnék magamnak. És ami brutális, lefelé is úgy otthagytak a fullym ellenére, hogy csak csodálkoztam. A verseny alatt mindig beálltam egy csajszi mögé. Csak jobb 5 órán át női popókat bámulni, mint a férfi fenekeket.:)))

A kinti tapasztalatok alapján nagyon nem bírom a meredek felfeléket. Nekiállok az erőedzéseknek. Úgy látom itt az ideje. Annyit alapoztam már, hogy kéne menni hegyre is.:))

A Garda középtáv adatai Naza mester és a Polár segítségével:
Bruttó idő: 5:22:08.6
Táv: 67.2 km
Sebesség: 14.1/74 km/h (átl/max)
Szintemelkedés: 2130 m

Pulzusmérőt otthon hagytam. Nem idegesítem magam többet vele.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések