Zalaszentgrót Pannon Marton 1#

Utazás: A HBSE Reacing Team sajnos nem indult a versenyen, ezért a BB-seknez konkrétan Borgi-hoz csatlakoztam. Hajnalban bringával eltekertem teljes harci díszben a belvárosi találkahelyre. Kis pakolás és máris jó tempóban tűztünk Zalaszentgrót felé, ahová bőven időben érkeztünk.

Verseny: Bringa, frissítés, pálya, csapat, kaja, idő, helyszín szuper volt. Olyanokat DH-ztam lefelé hogy fülig ért a szám. Jó kis single track mellett mély csalános szakadék. Izgi volt nagyon.:)))
Jó, hegyre is kellett menni. Az már nem ment ennyire. Sajna az elején, csúnyán benéztem egy béna jelölést és az első dombtetőről sikerült visszagurulni a főútra. A Kellys-es sorstárssal kezdhettük a mászást előröl. Már itt megpecsételődött a sorsom. Ő annyira nyomta a felfeléket, hogy 90-95%-os pulzussal bírtam csak a nyomában maradni. Hogy ne kóvályogjak egyedül, tartottam a tempóját. Amíg bírtam. Na, nem sokáig. Ez a kis epizód belegázolt a lelkivilágomba. Ja előtte Wooky bácsi sprintelt el mellettem hegyre fel. Ez teljessé tette letargiámat. Borgival mentünk aztán kb. 1 kört. Ő megállt váltót/láncot szerelni én továbbmentem. Amikor éppen kezdtem helyre rázódni jött egy bűzölgő motoros. Nem értettem mit akar. Többször leelőzött, majd megállt. Nem tudtam megfejteni a dolgot, de idegesített nagyon. Megvilágosodtam aztán, amikor Zerge barátságosan integetve tekert el mellettem.
Vazz, Zergétől 1,5 kör alatt kaptam egy kör hátrányt. :( Pedig nem Xc verseny volt ez, hanem maraton. Brutálisan megy a srác. Vagy én vagyok piskóta? :) Kb. 2 km-t bírtam síkon a nyomában menni csutka gázon. Ez első dombocskán kettőt tekert, és huss eltűnt. Utána egy órát úgy mentem, hogy se, előttem se mögöttem nem volt senki. Pszicho-tréning volt.:))
Borgi aki elvitt a versenyre majdnem lebontott egy teljes buszmegállót kukástól, táblástól, akkorát zúgott szegény egy frissítésnél. A jó bukónak köszönhetően szerencsére zúzódásokkal megúszta, és sikeresen befejezte a versenyt.

Frissítés: Összeragadt a gyomrom az energia biszbaszoktól. Ezért az utolsó körben már csak vizet ittam. Valami nagyon nem stimmelt. Ezen még finomítani kell.

Rendezés: Szervezés jó volt, viszont egy nyomorék eldugott jelnek köszönhetően nagyon eltévedtem az elején.

Helyszín: Iszonyat jó ötlet volt hogy a strandra telepítették a versenyközpontot: lehetett végre rendesen tisztálkodni, pancsizni.

Csapat: Jó hangulat volt a Bringabandásoknak köszönhetően. Szervezett készülődés sátorállítás, bicaj-szerelés volt a reggeli program. Majd verseny. Eredményhirdetésig a Gizmo által bemutatott vízbe szaltók szórakoztattak.

Bringa: A sárra való tekintettel beszereztem Gyuritól egy Panaracer Fire Xc Pro 1.8 gumit jutányos áron. Tényleg jó kis sárgumi. Beletoltam az első pocsolyába a kereket és első fordulattal teljesen eltömődött. A második fordulatnál már szépen hízott oldalt is. Jó ez nem a gumi hibája, hanem a zalai ragacsos agyag számlájára írható. Szárazon viszont iszonyat jó volt. Szerintem simán veri a Ritchey Z-Max-ot. Úgyhogy ez marad fent Szilvásra. Gyurinak szerencséje van: jól teljesített a gumi, amit rám sózott. :)))
Az új Benger bicajosgatyó is kényelmes volt. A benne levő új coolmaxos betét "tisztább szárazabb érzést" nyújtott.:)

Eredmény: 45-ből 36. lettem. Egy erős mezőnyben nem olyan rossz. Szerintem. Ennyit tudok most, úgy, hogy majdnem megpusztultam. Alig vártam már a végét. Wooky - Ködmönbá verseny állása: 0-1.
Szilváson sokkal lájtosabban kell menni, hogy végig bírjam. Itt 4 óra 25 percet tekertem, ott ehhez jön még kb. 2 óra. ????
BB-sek jól nyomták, több dobogós helyezésük is volt. FD még nyert egy BMX bringát is a tombolán.
Lovas Kata a spinning oktatónk 2. lett. Grat nekik.

Értékelés: Brutálisan elfáradtam. Eddig ez a verseny vette ki belőlem a legtöbb erőt. Nagyon örülök hogy mégis elmentem. Kár lett volna kihagyni.
Életem legkeményebb, legtanulságosabb versenye volt. Frissítést, naptejet bénáztam el. Meg azt hogy nagyon bekezdtem az elején. Sajnos muszáj volt. Sokkal több erőt szívott ki belőlem, mint a Garda Maraton. Naptej ellenére pecsenyére sültem. Csöpögött a zsírom meg a verejtékem rendesen.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések