Szilvásvárad Maraton

Űberbrutál volt a hosszú táv. Tiszta zombi vagyok. Azért jó volt, no.:))

Én most bemutattam egy inverz maratont. Vagyis mindent fordítva csináltam, mint ahogy szoktam:

- Az elején nem sprinteltem el, hanem papa tempóban nyugisan tartalékolva mentem. Na ennek eredményeként Bánkútig vagy ezren lehagytak én meg kb. 5 embert előztem meg. Őket is csak ezért, mert a pálya szélén szervízeltek valamit.:)

- Sokat frissítgettem mindenhol megálltam kicsit piknikeztem, beszélgettem, telefonáltam. Stílusosan Bánkúton összefutottam Bánkuti Tomi barátommal és a miskolci csapattal. A huszonsokéve nem látott általános iskolás osztálytársammal Ferivel is itt sikerült újra találkozni. Készült is a jeles alkalomról pár ünnepi fotó. Meg egy kettő, ahol leginkább Magilla Gorillára hasonlítok. Link Tomi oldalára.

- Nem ettem energiaszeletet, mert a sok ragacstól múltkor összeragadt a gyomrom. Viszont megettem legalább 2 láda banánt. Várom, mikor rügyezik ki a hónom alól egy pálmafa. Biztos, ami biztos a célba is cipeltem egy banánt magammal nehogy az utolsó métereken eléhezzek.:)

- Felfelé nem erőből tekertem, hanem próbáltam pörgetni. Ez több-kevesebb sikerrel ment is.

- Magamtól szokatlanul, lefelé eresztettem a paripát rendesen. Ehhez hozzájárult, hogy a sok mászás után, amikor lehetett volna küldeni lefelé egy srác csak szüttyögött előttem. De a bazi nagy kövek közt nem bírtam megelőzni. Elfüstölt az agyam, és innentől minden lejtőn hyper-űrsebességgel száguldottam. Meg is lett az eredménye. Az egyik dágványban elakadt az első kerekem. Kormány bebicskázott, én meg bemutattam egy iszapbirkózást. Hál istennek a sok sár eltakarta a sebeimet, így nem volt időm a sérülésen filózni. Később kiderült, hogy a BB-s srác, akivel próbáltam meccselni nem is versenyzik, csak a csapattársait keresi. Legalább mentünk egy jó kis tempót és befogtunk pár embert. Meg lezúztam a térdem.:))

- A táv elején mindenki engem hagyott le, viszont a 40 km-től én büntettem végig mindenkit. Na jó volt 100 km tájékán egy mélypont. Ott egy meredek mászásnál nem bírtam tekerni, mivel az előző frissítőponton benyomtam 2 kg banánt. 4-en elmentek mellettem. Pár km-en belül helyre állt a rend a pocakomban. Üldöztem a szökevényeket, akiket sikerült is befogni. Az utolsó frissítőpontnál felvettem Hori gőzmozdony tempóját. Pulzusom rég nem látott magasságokba emelkedett ismét. Volt kis toliga is katonasíroknál. Annyi rémisztőt hallottam már erről a helyről, de a valóságban nem is volt olyan vészes.

Az utolsó 5 km-en lefelé én naiv módon azt hittem lehagyom Horit. Nem sikerült. Utolért. De legalább bírtam tartani vele továbbiakban a tempót.
A célnál nyomtunk egy sprintbefutót. Majdnem elvittem a szalagozást, meg a fémkorlátot a nagy igyekezetben, így a HBSE háziversenyben az 5 lettem Lancz Atti, Rzsolti, Szabi és Hori mögött.

Adatok:
Av: 15,8 km/h
Dst: 119 km
Tm: 7:34
Max: 56,5 km/h

Verseny után jó volt a HBSE sátor árnyékában söröcskét iszogatva csülköt eszegetni és hallgatni a többiek élménybeszámolóját. Jó volt látni a sok HBSE mezt. Egy felejthetetlen nap volt.
Rengeteg ismerőssel, topikossal találkoztam, de nem sorolom fel őket, nehogy valakit véletlenül kihagyjak.:) Nagyon jó buli volt gyerekek, kár lett volna kihagyni.
Negatív dolgokat meg nem írok, csak a szépre emlékezem. Azt hiszem csak a fülcimpám nem fáj. Azon kívül sajog mindenem. És egy új feneket is kell növesztenem még ma.:))

http://www.szilvasvaradmaraton.hu 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések