Párkány - Párizs bicajtúra helyett Dobogókő kétszer

Hajnali 6 órakor mély álomból ébresztett a szűnni nem akaró csörgés. Párszor visszanyomtam a telcsim szundi üzemmódba. Na ebből lett egy kis kapkodás és egy nagy sprint a Nyugati állomásig. Felszálltam a szép piros Esztergom szuperexpresszre, ami a 60 km-es távot cirka 1 és háromnegyed óra alatt tette meg. Kis okos fejemmel valahogy nem sikerült iratokat hoznom magammal. Így a párkányi határnál visszafordított a határőr. Könnyes szemekkel búcsút vettem pROF-tól, aki helyettem is letekerte a Párkány - Párizs bicajtúrát.

Butaságom miatt kétszeres Dobogókő mászásra ítéltem magam. Egy jutalmat tűztem ki magamnak: almás rétest. Így mentem egy Esztergom- Dobogókő-Pomáz-Szentendre-Paprét-Pilisszentlászló- Dobogókő- Esztergom kört.
Bablötyi + almás rétes volt az ebédem. A frissítés ellenére minden erő kiszállt belőlem. Alig bírtam tekerni a végén. Vagy az is lehet, hogy a hegyeket nem bírom annyira.:)

Laca csoporttársam vendégelt meg végül Esztergomban finom söröcskével és túrógombóccal. Először azt hittem belefér még egy Dobogókő hazafelé, de nagyon elgyengültem. Szeretném azt hinni a sör szívta ki az erőm.:))) Így újra a szuperexpresszel utaztam. Találkoztam Ghiml-el és Péterrel a Grupettóból. Ők sikeresen teljesítették a párkányi túrát.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések