Bicajok

Úgy gondoltam megörökítem a paripákat. Gyakorlatilag kettőnkre jut 4 bicaj. Micsoda gazdagság.:) Viszont a Mali az már 12 éves. Még a fősuli alatt spóroltam rá. Ez volt az első komoly bicajom a Shimano Deore LX felszereltségével. Az előző bicóm a jól hangzó Yakari nevet viselte. Egy minőségi ugrás volt az új Mali gép az biztos. A Miles 1 évvel később érkezett, de ő már komoly Alu vázas gép.

Photo Number 1Photo Number 2Photo Number 3Photo Number 4
Miles Mali SpecializedHeavy Tools

A két új családtag tavaly nyáron érkezett hozzánk. A narancssárga "Nehéz Szerszám" lett az első fulltelós bicajom. Ha az ember 12 évente bicajt vesz akkor haladjon a korral. Úgy gondoltam, ha már kitalálták ezeket az elöl, hátul rugózó csodákat, akkor nekem is kell feltétlenül egy ilyen szerkezet. Jó pár túrát, maratont tekertem végig vele és nagyon tetszik az a komfort amit nyújt. Nem bántam meg a választást. Vagyis egy kicsit. Ez a váz túl nagy nekem. Lehet hogy nem lesz állandó családtag a HT bicaj? :) A másik csoda a Speckó Stumpi. Erről egy másik beszámolóban lehet olvasgatni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések