Jelentés az első bicó tesztről

A szezonban egy 2001-es Speckó Stumpjumper fulltelóssal fogok nyomulni. Régi nagy kedvencem. És végre becserélődött a Fox rugóstagom egy DT-re. Tegnap hoztam el a szervizből. Azt hittem elkészült a bicaj minden tutko, de azért lesz még egy kis csere-bere rajta.

Lánckerék kopott és 8-as van benne, ezért ugrik néha a lánc. Új kéne. És a Marzó teló nekem túl puha és sajna nem lock out-os, viszont jó nehéz. A spinning óta szeretek kiállva tekerni. Ebből is csere lesz. Ezt a kiállva tekerést azért még próbálgatni fogom. Az a baj hogy a teló miatt a bicaj nagyon bólogatott. Ez elnyelhetett némi energiát mert kb 11-ről 9km/h-ra lassultam.

De a kiállás az nekem pihentetőbbnek tünik mint az ülve tekerés. És ezen a 30-40 m-es szakaszon ki is tudok nyújtózni. Ez pedig jó, mert nyak és hátfájós vagyok sajna.

Jól teljesített tegnap este a HHH-n azért a kicsike. Bevállaltam egy hóban-jégen lefelét is lámpa- fénynél. És csodák csodájára nem is taknyoltam vele. Nagyon kis kezes bárányka, jól terelgethető. Szeretem, no.

Lefelé találkoztam Naza mesterrel és Szabival is. Én éppen szétfagytam gurulás miatt, miközben Ádám egy szál rövid ujjú mezben ácsorgott.:) A városligetben, a vagonban szénhidrát és zsírtöltésnek nyomtam két hagymás májas zsíros kenyeret, ami még mindig nagyon finom.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések