Tárgy: "Light"-os váci pizza túra

Kaszi az alábbi lehetőséget vázolta a hétvégére: "Vasárnap mi is mennénk Joe-val, de light-osat, Szóval én arra gondoltam, hogy a váci pizzéria ideális úticél!"

Ez a Light túra pár kilométer híján életem leghosszabb bicajozása lett. Iszonyat jó kis túra volt. Menjünk máskor is!

Útvonal: BP (UVH) - Vác pizzázás - Kismaros - Kóspallag - Bp útvonalon mentünk 3 turnusban, különböző visszaforduló pontokkal. Kasziék + Dingóék + János + Én voltunk 6-an.

A kiszolgálás a pizzériában most túl gyors volt, és az indulás is. Jánosban buzgott a tettvágy és gyorsan tovább indultunk. Most nem ettem családi pizzát, mint januárban.:) Lazannya volt és hihetetlen módon: kevés. Ezért még belekotnyeleskedtem egy tonhal salátába és egy gnocchiba is. Pont kezdtem volna elszundikálni amikor továbbindultunk. :(

Nagyon jó ez a bringaút a Duna mentén. Erre még sosem jártam. Volt kis sár hó és jég meg egy kis árvíz, azonkívül lovas-terepjárós-bicajos dugó is fent a Kóspallag felé vezető úton. A szép bicóm csupa sár lett. Brühühü:( Többet nem is megyek terepre.:)

Kasziék Kismaroson fordultak vissza. János + Dingóék Vácon szálltak vonatra visszafelé. Én vagányságosan bevállaltam a bringás haza utat. A végén ezért az ötletemért jól fenékbe rúgtam volna magamat, ha az már nem sajgott volna magától is rendesen.:(

Az elöntött bicajút miatt kint tekertem egy darabon a 2-tes úton. Nem volt valami nagy élmény, de jól tudtam haladni. Jól megnyomtam a végét és 3/4 7-re értem haza. Hulla fáradtan. Nekem végül 132 kilcsi lett 19,7-es átlaggal. Ennek kb. a fele volt HappyKM, a többi zúzás.

Fenekem fáj, de nagyon:(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések