Edzőtábor összegzés

Sok tapasztalattal lettem gazdagabb a 3 napos edzőtábor alatt:

Több darabban megtettem 319,7 kilométert 14 óra 16perc alatt. És sokat okosodtam. Eddig azt gondoltam, hogy ha télen járok spinningre, akkor tavaszra majd iszonyúan tudok bringázni. Nem így lett! Kicsit elszontyolodtam, hogy nem tudok gyorsabb tempót, nagyobb áttételt hajtani, több kilométert letekerni. És ráadásul a combizmok mellett a felsőtest többi izmát is erősítenem kell még. Ezek hiánya csúnya derék, nyak és egyéb testrész fájdalmakban jelentkezik. A heti 4 spin óra érzésem szerint max szintentartásra volt elég. Na elkezdhetek rendesen bicajozni. Ja és a helyes technikára a rendes körkörös tekerésre is figyelnem kell. No meg arra hogy a jobb lábam ne tartsam csámpásan, mert ettől megfájdul a talpam és a térdem is. Mennyi dolog. Pedig milyen egyszerűnek tűnik a bicajozás.:)

Ha ezt a siránkozást valaki elolvassa, biztos arra gondol, hogy ebben a bringázásban semmi jó sincsen. Pedig én mindezek ellenére nagyon élvezem. Nem is értem miért hagytam abba pár évre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések