Sportkiállítás

Az ismerősök jól lebeszéltek, hogy nem érdemes kimenni a kiállításra, mert iszonyat tömeg van és egyre gyérebb a látnivaló. Viszont a Hungexpo honlapján ez olvasható:

"A SPORT kiállítás már bizonyított!" "Évről évre növekvő kiállítási terület"

És találtam egy "komoly" kerékpárgyárat a kiállítók közt. Tevékenységükbe minden belefér: Bútorgyártás, Csokoládékészítés, Bábkészítés, Műanyag-feldolgozás, kerékpár-összeszerelés :)

Most akkor kinek higgyek? Gondoltam leginkább a saját szememnek. Többesélyes volt a hétvége. Szombatra tervbe volt véve egy kis korcsolyázás, vagy úszás esetleg a sportkiállítás megnézése. A véletlen döntött. Az Árkádban éppen ebédelni készültem, amikor találkoztam Hadzsy-ékkal, akik pont indultak a kiállításra. Velük tartottam. Nem csalódtam, hiszen egy béna kirakodóvásárra készültem.

A hangulatot már kint megalapozta a kommandósok előadása, akik egy „autóból kiemelést” hajtottak végre. Ez úgy nézett ki, mint az oviban a lánc-lánc eszterlánc körjáték. Vagyis szépen egymás mögött odavonatocskáztak az autóhoz és kivették belőle a rosszfiút. Kicsit vicces volt.

Bent iszonyat nagy tömeg. Az első ¼ órában sikerült még együtt maradni, de aztán mindenki elsodródott. A Yamahánál megnéztük az új MT01-est. Brutális gép. A legnagyobb tömörüléseknél valami motorcsemegét sejtettünk, de általában pózoló hiányos öltözetű lánykák festett meredező melleit csodálta éppen a nagyérdemű. Engem szigorúan csak a motorok érdekeltek ezért oda sem néztem. J

Kinéztem magamnak egy Urál motorkerékpárt, amit a második világháborúban zsákmányolt BMW-k alapján szinte változatlanul gyártanak az oroszok már vagy ötven éve. Ja és potom 27 milláért már meg is vehetem álmaim vitorlását. El is kezdek spórolni.:)

A bicajoknál a legszínvonalasabb a KTM és a Specialized stand volt. Persze magyar szokás szerint a millás csúcs bicajokra filctollal firkált cetliket ragasztottak az árakkal. Csak kicsit volt gagyi. A KTM gépek viszont csodaszépek. Imádom a narancssárga színt is. Ami még érdekes volt az a két Triál bemutató. Félelmetes dolgokat csináltak a srácok.

Azért is mentem, hátha árulnak kint jó áron bicajosgatyót + szemüveget. Félig jártam szerencsével. Végül vettem cserélhető lencsés BB szemcsit, ez legalább megoldódott.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések